آلباروف

مجری جدیدترین طرح های سقف متحرک در ایران

آلباروف

مجری جدیدترین طرح های سقف متحرک در ایران

طراحی و پیاده سازی انواع سقف متحرک،سقف متحرک پارچه ای،سقف متحرک لوکس،سقف متحرک آلومینیومی،سازه های کششی و انواع دیوار های متحرک با استفاده از قطعات اولیه مرغوب خارجی توسط تیم متخصص شرکت سایبان گستر داتیس با نام تجاری آلباروف صورت می گیرد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سقف های کشویی شیشه ای یا به عبارتی اسکای لایت ((sky ligh) راهی مناسب برای تبدیل فضاهای بیرونی ، اتاق زیر شیروانی، راه رو ها... به فضایی شفاف است که در آن می توانید از هوای تازه و آفتاب لذت ببرید و راحت در زیر ستارگان بخوابید. کلیه سقف های شیشه ای کشویی دارای موتور بوده و با استفاده از ترمال بریک (thermal break) یا پروفایل های معمولی در دسترس هستند. این سیستم از یک ساختار مدولار در پروفایل های آلومینیومی با مقطع بزرگ شامل تیرها ، مقاطع دیواری ، ناودان ها و ستون های پشتیبانی تشکیل شده است. موتور سنگین حرکت یکنواخت و قابل اعتماد از کشویی را فراهم می کند پوشش تشکیل دهنده این سقف ها از تابلوهایی که دارای شیشه ایمن یا پلی کربنات هستند متشکل شده است. هر واحد حرکتی دو ماژول کشویی را کنترل می کند. این سیستم Tender انحصاری حداکثر انعطاف پذیری استفاده را ممکن می کند ، زیرا هر جفت ماژول می تواند به طور مستقل باز و بسته شود.

منبع:albaroof

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی